Kauhajoki-Seuran vuosikokouksessa valittiin uusi johtokunta ja nimettiin toimikunnat ja niiden jäsenet. Seuran puheenjohtajana jatkaa Liisa Ruismäki (oikealla).
Kauhajoki-Seura jatkaa Ruismäen johdossa - taloudelle iso huojennus
Tämä sisältö on vain Kauhajoki-lehden tilaajille.
Tilaa digitaalinen lehti tutustumistarjouksena kahdeksi kuukaudeksi 24 eurolla.
Kirjaudu
Kirjaudu
Tilaa digilehti