Raija Mäntyniemi pitää erityisesti iskelmä- ja tanssimusiikista. Maaliskuussa laulukilpailun voittanut nainen jännittää nyt sitä, että pääseekö hän Tangomarkkinoiden laulukilpailussa 20 parhaan naissolistin joukkoon.
Raija Mäntyniemi voitti laulukilpailun
Tämä sisältö on vain Kauhajoki-lehden tilaajille.
Tilaa digitaalinen lehti tutustumistarjouksena kahdeksi kuukaudeksi 24 eurolla.
Kirjaudu
Kirjaudu
Tilaa digilehti