Walkersin kevätkauden päätösillassa oli mukana joukko vapaaehtoisia ja vastuuhenkilöitä. Edessä vas. Mari Nuotio, Karoliina Saukko, Teija Korpi-Käkelä, Jari Latva, Pentti Ala-Pantti, Päivi Ojala, Saara Salonen, Niina Kismir, Anne-Mari Linna. Takana Tuomas Ala-Opas, Jyrki Tuomenoja ja Harri Koskela.
Walkersista tulee Warikko
– toiminta jatkuu
Tämä sisältö on vain Kauhajoki-lehden tilaajille.
Tilaa digitaalinen lehti tutustumistarjouksena kahdeksi kuukaudeksi 24 eurolla.
Kirjaudu
Kirjaudu
Tilaa digilehti