Johanna ja Jarmo murehtivat, että viranomaisten viestit saattavat hukkua sähköpostiin.
Viranomaisviestintä herättää ristiriitaisia tunteita
Tämä sisältö on vain Kauhajoki-lehden tilaajille.
Tilaa digitaalinen lehti tutustumistarjouksena kahdeksi kuukaudeksi 24 eurolla.
Kirjaudu
Kirjaudu
Tilaa digilehti